Salem Al Fakir.

Igår var jag och Elina på Salem al Fakir konserty på kulturens hus. Det var så himla bra! Han har en otrolig energi och han ser ut att ha så himla kul på scen! Man blev skitglad av att se på honom, när han hoppade runt och utstötte alla möjliga underbara ljud och ord.

  Jag hade, nån timme innan, varit och köpt en present åt joss, och klippt mig! Jag är skitnöjd. Det är samma längd men mer uppklippt och lite lugg. För det var såhär; när jag var i Funäsdalen tittade jag i en peak performace-katalog, och där var det en tjej som hade hur fint hår som helst! Jag sa att när jag får sådär långt hår ska jag klippa mig så. Och nu för ett tag sen så bara märkte jag det. Men! jag har ju ganska långt hår! tänk om jag kan ha sådär som i katalogen? Och det kunde jag! Kul och ha lite ny frissa. Det är faktiskt jättemånga som har sagt att jag har fått så långt hår. Det är skitkul att folk märker det. För jag har sparat rätt länge, och nu bara poff! så har mitt hår exploderat och blitt skitlångt! :D Haha, okej, jag kanske överdriver lite nu men gaanska långt är det iallafall. :D

Efter lyckanskonsertmedsalem, for jag och elina till josse. Där snarrade vi lite candy, såg på film (Att återvända), myste och skrattade. Trevligt ^^.

Ikväll blir det fest hos Klara. Det ska bli skitkul! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad cooltatt du har fått långt hår! :D
hoppas att det blev snyggt då du klippte dig!

2007-03-15 @ 16:18:30
Postat av: jenny

åh, vad coolt att du har fått långt hår! :D
hoppas att det blev snyggt då du klippte dig!

2007-03-15 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0