Planet earth.

Jag såg det programmet igår. Det var bland det coolaste jag sett! Vilka otroliga bilder! De hade filmat på när en isbjörnmamma och sina ungar kom ut ur idet. Jag tror aldrig jag har sett något så sött. Isbjörnungar är så sjukt söta!Det är nästan så att man blir tårögd! Det var också ett inslag om en renjord(?) (tror jag), som vandrade jättelångt för att hitta mer mat. Men vargar jagade dem och ville äta de små renungarna. De sprang rätt in i flocken för att sprida panik, och sen kom en unge ifrån sin mamma! Vargen jagade och jagade och sen snubblade ungen!
Vargen fick alltså tag på den. Skitsorgligt. En annan sorglig sak i Planet earth var en liten elefantunge som kom bort från sin mamma när de skulle vandra till vattnet för att den hade fått så mycket sand i ögonen. Av sandstormarna. Den gick till och med in i ett träd. Stackars lilla elefant. 

22801-37Visst är den sjukt söt?

En annan sjuk grej är den dröm jag hade inatt. Jag var på någon slags skidort med jätte backiga backar :D Och sen! Mitt i backen var det en massa antiloper som hoppade, och en späckhuggare! Helt sjukt. Det måste ju ha kommit in i min hjärna från programmet som jag såg på kvällen. Sen när jag hade hängt med några andra ner för backen träffade jag Klara. Jag sa till henne: Men Klara, du åker väl inte skidor? Och sen skulle jag ringa henne och då svarade en som inte ens bor i sverige nu! När jag gick en bit till i huset (Som jag hade gått in i, typ ett skidhus för att värma sig i eller nåt) så satt han där med sin pappa! Jag frågade typ: Man vad gör ni här? sen minns jag inte så mycket mer. Den här drömmen är typ en av de sjukaste jag har drömt. Men om man tänker efter...Min pappa är och åker skidor, jag såg på planet earth igår och så ringde jag klara igår också. Det är typ allt som har blandats ihop :D haha. Vad roligt ^^,

Kommentarer
Postat av: Klara

HAHAHA, sjukt :D:D

2007-03-30 @ 18:46:16
Postat av: moa

jag vet! :D helt crazy alltså :P

2007-03-31 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0