Onsdag.

Åh, vad skönt att vara ledig! Idag har jag ätit frukost, gått till ica och handlat mjölk,smör och lim, bakat muffins, kokat en kopp te, ätit mat, satt mig på baksidan och njutit av solen och målat mina naglar! (Ute i solen) Härligt härligt.
När jag satt där ute hade jag Klubbland med Håkan Hellström på datorn. (öppet fönster..) Den väcker så sköna sommarminnen. Dels, när jag målade staketet och den spelades på radio, och när jag och Klara stod vid stängslet och Håkan kom inspringande i sin vita kostym. Underbart. Nu är klockan kvart i tre och jag funderar på om jag ska sätta mig och klistra lite i mitt minnesalbum. Det är min vackra pärm som jag klistrar in sköna saker i. Nu, ska jag tillexempel klistra in bilderna från när jag och klara var i stockholm. Det var så himla mysigt och kul! Jag vill göra det nån gång till. Är du på Klara? Let´s go to Stockholm. Om någon annan vill följa så är det ju bara att hojta till. :D

  Vacker dag, eller hur?

Shit vad händerna blir torra av aceton! När jag hade tagit bort mitt röda nagellack (som skulle ersättas av rosaglittrigt) var fingertopparna alldeles vita! Usch. Man kanske skulle köpa såntdär nagellackborttagning. Är det bättre? Vet någon?

Kommentarer
Postat av: Linda

moa man ska inte använda aceton , och spec. inte om det är olja i , köp ett nagellacksbortagningsmedel :P

2007-03-21 @ 18:49:56
Postat av: moa

Okej :P Tack,

2007-03-25 @ 09:54:38
Postat av: Klara

Jag är på.. Fast kanske GBG denna gång? Sommaren 2008?

2007-03-30 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0