Dagisen.

Barnen på dagis är så himla söta och goa och snälla! Och duktiga. Jag älskar när de småa springer! Det ser så himla gulligt ut! Eller hur? Idag har jag pysslat med D och A. Deras påskkärringar och tuppar blev skitsnygga! Och sen kom E och ville göra en liten påskkärring med rött ansikte. Den blev söt^^, Men den såg lite arg ut. Haha. E är så söt när hon ska säga R. Jag tror att hon nyss har lärt sig det för när hon typ säger "Kan jag få lite gröt?" Så säger hon "Kan jag få lite grrrrrröt?". Åh, vad de är gulliga alla små gullungar. Igår tog vi en pyttepromenad till en snökulle som var ganska stor som vi åkte på rumpan ner för. Jag och några killar till åkte lite tåg. Det var roligt för det gick faktiskt ganska fort och alla skrek och hade så roligt och var så mysiga ^^. Och idag var det min sista dag .
Skittrååkigt. Men jag är ledig imorgon så det är iallafall lite roligt.

Undrar hur temaveckan kommer att urarta sig. Hoppas att det blir kul. För M ringde mig igår och sa att man
skulle ha med sig bad och gympakläder. Skrev jag det i förra inlägget? Kanske. Aja.
Och solen fortsätter att skina. Underbart, man blir nästan lite bortskämd. menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0