Trallalalala idag är det tisdag.


Idag är det en sepåTVochfilmdag. Det regnar och är isandes kallt ute. Ganska skönt att bara sitta inne och slappa.

Igår kväll åkte jag och Elina till Klara och gjorde lite smarrig pizza. Elin kunde inte komma för hon skulle vara i stallet en stund. Men sen kom hon och var med oss :D Josse och Linda kom en stund också. Vi såg The 40-year old virgin. Den var sjukt rolig! Jag var lite skeptisk först, ville hellre se en dansfilm, men jag är glad att Klara valde den filmen av en ren slump. Sen gick Linda och Josse hem. Vi gick upp och tittade på "Sunes jul, Julbaket" på Youtube, helt sjukt underbart. Jag har inte skrattat så mycket på jättelänge! Jag fick kramp i magen och blev yr och det började ila i tänderna. hahaha. Måste se. Alla måste se.

Jag och Elina sov över hos Klara och vi hade det väldigt trevligt. Jag smög upp vid åtta för jag skulle till jobbet en stund och då sov klara och elina. Det kändes lite konstigt att äta frukost själv i Klaras hus.. :P men det gick bra och jag försökte vara tyst som en mus. Sen for jag till jobbet och var där i typ två timmar (inte så mycket, jag vet, men vi har sagt att jag ska ha en mjukstart och jag ska jobba mer och mer för varje gång.) och när jag kom tillbaka till Klara såg jag genom fönstret att elina låg och läste och klara  sov. Jag smög in för jag tänkte lägga mig i sängen och låtsas sova när Klara vaknade. Men hon vaknade när jag öppnade min jacka. Vi åt lite frukost och såg på Tzatsiki, morsan och polisen. Underbar film. Jag tycker så mycket om den!

Nu ska jag slappa lite till. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0