Staden och Hägnan.

Idag var a-laget på hägnan. Kubbspelning (mitt lag vann :D) tipsrunda, hamburgare (pannbiffar), storplockepinn och mygg. och bra väder. Tja. det var helt OK. SISTA DAGEN I SKOLAN! Imorgon på morgonen är det sommarlooov :D. Efter hägnan for jag Elina och Klara till the city. Jag inhandlade: Bikini, hårspännen och ett par....shorts skulle kan kunna säga. Eller mer shortstrosor, för dom är så korta! Men, sjuttio spänn, det var rätt bra :D snart går dom väl på rea för tjugo.. och slutligen en McFlurry :D En DaimMcFlurry är aldrig fel.

När jag kom hem åt jag lite krubb och sedan satte jag mig i ett fotbad och hade lite pedikyr, så nu är mina fötter sååå fräsha. Mina händer också för den delen. Jag gjorde nämligen lite manikyr också. Min mor ska få äran att måla mina vackra naglar sen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0