Sommarlov! Sommarlov!! SOMMARLOV!!

Det är så skönt. Inte sätta sin fot i skolan på typ två månader. Skolavslutningen var rätt OK. jag sjöng. "What a difference a day made". Jag blev ganska nervös. Annars brukar jag inte bli så värst nervo, men just inför alla på skolan blir det lite extra pirrigt. Innan vi skulle till skolan idag så träffades jag, Klara, Josse och Linda hos Elina och fixade oss :D Vi blev såå snygga. Jag hade varma rullar i håret, och när vi tog ut dem så det helt wild ut! :D haha så jag fick sätta upp det, men det blev fint. 

Ikväll blire lite grillning hos kleyrey eller elajna. Det ska bli mysigt :P
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gick det bra att sjunga? :D

2007-06-09 @ 12:16:26
Postat av: Moa

Ganska :P Jag blev lite nervös, så i början gick det inte så världsbra, men i andra halvan av låten gick det väldogt bra! :D Kändes det som...

2007-06-10 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0