Fredaaaaaaaaaaaaaaaag!

Åh. Ljuva frihet. Nu är alla prov, läxor och uppvisningar förbi. Tråkigt att dans och sång är över, men det är faktiskt rätt skönt att inte behöva tänka på någonting. Idag har det varit en go dag. Fast jag glömde ringa M igår och säga att vi hade sovmorgon idag till tio. Då fick jag lite panic på morgonen när jag märkte det och ringde som en galning till diverse telefoner. Men ingen M någonstans.

Iallafall. När vi kom till skolan skulle niorna visa upp sitt Sceniska projekt. "Grease Cover". Det var rätt så bra :D Kul att missa lektioner iallafall :D Sen åt vi lunch, sen hade vi idrott (boboll) sen hade vi jättejättekort matte, man fick bara veta sina betyg. Så jag kom hem vid kvart i ett! Sviiinigt gött :D Jag la mig i solen en stund, och sen satte jag igång lite brödbak. Evas rålnyttiga filmjölkslimpor bakar jag :D Det luktar gott. Från ugnen. Nu ska jag se That 70´s Show. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0