The Moulin Rouge.

Såg just klar Moulin Rouge. Den är så otroligt vacker och underbar. Jag har typ ont i huvudet av all gråt. Den som inte har sett den borde verkligen göra det. Men jag minns första gången jag såg den. Då hade jag och mamma hyrt den och jag tyckte inte alls att den var särskilt bra. Olyckligt slut och allt. Men när jag såg den en tid senare, på Piteå musik kollo, så föll jag pladask. Jag satt och lipade som en bebis, och den hade bara börjat! Ni vet, i början när han sjunger "Your song". Det är så himla fint. Min tröja blev helt blöt minns jag. Sen dess har jag älskat den filmen.

22801-64

Elina säger just nu till mig på msn att det är typ fyrtio grader där i Grekland. Och här är det så kyligt. Jag satt för tusan med dubbla koftor, filt och tofflor och såg på filmen! I JULI!

Idag firar min kusin och hennes man bröllopsdag. ♥ Grattis!

Jag funderar på att klippa lugg. Vad säger ni?

22801-65

22801-66

Vad sägs? Jag vet inte. Kanske min drömfrilla istället?

22801-57

Nä. Jag vet inte. Men klippa mig måste jag. Även om det bara kanske blir två centimeter.

Värst vad mycket bilder det blev i det här inlägget då. (Luggbilderna från Elle.se Moulin rouge-bilden från google och Gwen-bilden från hennes hemsida gwenstefani.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0