Kluntis och Harry.

I förrgår var jag, Klara, Elina och Jen på Harry Potter och Fenixorden. Jag hade typ fyra timmar innan speed reedat ut den så jag kom typ exakt ihåg vad som hade hänt. Så...filmen fick med typ en fjärdedel av boken. Lite tråkigt, men man fattar ju att man inte kan ha med allt. Men de hoppade över vääldigt mycket!

Onsdag-torsdag seglade min och en annan familj till Kluntarna. Det var väldigt trevligt.

Nu är jag så himla shopping sugen! Jag tror att jag ska fara in en sväng till stan efter jobbet imorgon. Någon som vill hänga på?

Kommentarer
Postat av: Klara

Ah, jag vill.. Men inte pengarna :D Så, nä.

2007-07-31 @ 10:18:41
Postat av: jenny

Jag har också sett harry potter! :) den var bra!

2007-08-02 @ 10:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0