Thé

Idag har jag druckit thé. Det var gott. Jag har köpt ett nytt, det heter Göta kanal. Typ citrus och nån rödabärfrukt. Mumm. Men den bästa är nog Japansk lime och Chai. 

Denhär grejen snodde jag av klara som i sin tur har snott den av en annan.


Om man bara får behålla två av varje, välj..
Bara 2 filmer: Moulin Rouge och Lejonkungen. Kanske.
Bara 2 CD-skivor: Min blandade som jag har gjort. Svinigt braaa. Och....hm. och en med Luise Hoffsten. tror jag.
Bara 2 plagg: Min stickade kofta och Mitt svarta linne. (och jeans!)
Bara 2 skor: Svarta skinnstövlarna och min flopps.
Bara 2 väskor: Roxyaxelväska och umbrostorväska.
Bara 2 accessoarer/smycken: Mitt lilla guldhjärta och mina små "diamant" örhängen.

Typ. Fast jag vill ju ha alla mina saker :D

Nu kommer lite fler lukter som jag har fått tips om.

Goda:
-Bebis
-Soltorkad tvätt
-Saltbadad arm.
-Nygrillat kött. Eller när det ligger på grillen. mmmmm..

Äckliga:
-Ruttet ägg
-Kräklukt
-Disellukt

Såja.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD LUKT = ELINS GARAGE :):) det luktar svingott.

2007-01-30 @ 20:10:01
Postat av: lelle

jaaaaa jag vet! det måste du skriva moa, ELINS GARAGE!

2007-01-31 @ 23:37:25
URL: http://www.lellis.webblogg.se
Postat av: moa

Tja... jag vet inte :P JO nog luktar det gott, men det kan inte jämföras med typ, nybakat bröd, eller kladdkaka. :D hehe

2007-02-02 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0