Pocahontas.

OBS! Ni som inte har sett pocahontas 2 bör inte läsa detta inlägg och bör inte ens fundera på att se Pocahontas 2.




Okej, jag såg Pocahontas igår. Den är riktigt riktgt bra. Och jag visste hur den skulle sluta men ändå grät jag hur mycket som helst. Haken är, att jag har sett Pocahontas 2. Och jag ångrar sååå mycket att jag gjorde det! Den borde inte få finnas!!!
För, i den filmen åker hon till London med en man som heter John Rolf. Hon tror att John Smith är död. Så tvåan hade väl varit helt okej om John Smith verkligen hade varit död. Men nu var han ju inte det!! Det händer en massa grejer (Pocahontas börjar gilla John Rolf.) och till slut kommer John Smith till henne och hon ba; Jag trodde du var död. Hon blir inte ens glad!!! OCH i slutet så VÄLJER HON ATT VARA MED JOHN ROLF!!!!! FAST JOHN SMITH VILL VARA MED HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!
Dumma pocahontas. Hon har ju förstört hela första filmen. John Smith är hennes livs kärlek.
Dom som har gjort tvåan måste ha en skruv lös.
Jag tror att jag måste skriva till Walt Disney Pictures och skälla ut dom. Eller be dom att skicka ut ett pressmedelande som säger att Pocahontas 2 slutar existera. Eller göra ett nytt slut på den.
ÅÅÅÅH!!

Okej, ett helt inlägg med pocahontas. Men jag var tvungen att skriva av mig. Jag blir så himla arg fast det bara är en film.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAAA?!har Pocahontas gått och blivit helt galen eller? Hur ska detta sluta!

2007-01-14 @ 12:06:36
Postat av: Klara

Okej, förlåt att jag fnittrar. But you are so sweet! :D

Vadå, såg du tvåan innan ettan?

2007-01-14 @ 17:36:34
Postat av: Anonym

Ingenting: (jag antar att det är jenny?) JAG VEET! helt sjukt! dumma.

Klara: Nja...jag såg ettan före men det var längsen. :D

2007-01-16 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0