Jul och Nyår är förbi.

Hoppas att alla kommer att få ett gött år.
Jag firade nyår med min familj och två andra i ett ställe som heter Matsdal. På dagarna åkte vi slalom i Kittefjäll. Det var riktigt kul. :D

En lista som jag hittade på en blogg:

Klädsel
Vad har du på dig idag: Jeans, Mitt pimpade linne och en kofta.
Vad använder du just nu för skor: Mina vinterskor och mormors gamla skinnstövlar.
Favoritfärg på kläder: Just nu, Grått, vitt och ljusrosa. Typ..
Senaste person som
Sov i din säng: Jag.
Du pratade med: Bror.
Du delade en drink med: Jag dricker inte drinkar.
Du gick på bio med: Matilda.
Du gick på stan med: Bror.
Skällde på dig: Vet inte.

Senaste
Låt du hörde: Vilka tror vi att vi är, med Bo Kaspers Orkester.
Film du såg: Lite på nån Disneyfilm.
Mat du åt: Fisk med spenattäcke och potäter.
Kram: Hm, mamma kanske?
Puss: vet ej.
Fest: Hm, nyår?
Känslan: Irritation
Resa: Till Matsdal :P
Glädje: När jag såg på dendär filmen tror jag, eller kanske när jag var med Klara, Elina och Josse?
Dröm: Det tror jag inte att jag kommer ihåg.
Boken du läste: Tjejer på stan.
Personen du träffade: Mamma och pappa.
Personen du pratade i telefon med: Klara.
Personen du fick sms av: Klara.
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig provat.
Gången du var utomhus: När jag gick hem från josse.
Gången du sov: Denna natten.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alldeles nyss, när vi åt middag.

Det var det det.

Kommentarer
Postat av: Kläääääryy

Ja det var det.

2007-01-03 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0