I like you so much better when you´re naked.

Åh, Ida Maria är så himla Bra! har nötit hennes Myspace låtar nu i typ en timme :P haha. http://www.myspace.com/idamariahome Klicka, lyssna och njut.

Frågor snodda av Lelle.

Vilken svordom använder du mest?
Svär inte ofta. Typ aldrig.

Äger du en iPod?
Nej. Jag kör med en hederlig Mp3.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Typ runt...kvart, tio i sju?

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, nej. :D men på somrarna är de flitigt använda.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Björnbröder. Bra film.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det första?.. Grejjer som jag behövde. Sen skulle jag väl lägga in lite på nåt sparkonto. Men det beror på hur mycket :P om man vann typ en tusenlapp så skulle jag ju shoppa upp den :Phehe

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nä.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Cardigans - Super extra gravity.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mellanmjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hm...tror ej det. kanske. nä. eller....nä.

När var senast någon stötte på dig?
inga kommentarer.

Vad åt du till middag?
Tacos.

Använder du huvtröjor?
Ytterst sällan. Typ bara om man är i backen eller ute och springer.

Kan du vissla? 
Oh yes. jag visslar ganska ofta. Om jag inte sjunger så visslar jag :D 

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nä.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Larven. Hahaha nej jag vet inte :P

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Kanske. Vet ej. Hoppas ej.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jo.

Är du blyg inför det motsatta könet?
nä. eller beror på vem ;P

Vilken film kan du alla replikerna till?
Inga kommentarer. Jaja. Jag kan väl de flesta i typ...Ronja Rövardotter och Moulin Rouge. typ. typ typ. tyyyyp.

Äger du några band T-shirts?
nejnej.

När flög du senast?
Förra året i mars.

Läser du för skojs skull?
Yes. Det finns såååå många otroligt bra böcker!

Pratar du några andra språk?
Engelska ý un poco espanol.

Har du gråtit offentligt?
Ett par gånger.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Va? öh. båda?

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Om det är något jag vill. Jo.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Äh.

Kan du kasta macka?
Det blir typ bara ett litet plopp.

Har du någonsin varit på Jamaica?
nä, men det kunde väk vara kul.

Vad har du med dig in på bion?
Nån go människa och lite snarr.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Tja, det skulle jag väl kunna göra.. :P

Gillar du att flyga flygplan?
Nja.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Hm. Charmig, omtänksam, Gullig ( i sättet alltså :P)

När sov du senast på golvet?
I can´t remember. Eller jo! hos oskar tror jag. Fast då hade jag en madrass mellan mig och golvet. hahahaaaa vad rolig jag är.

Gillar du din boendesituation?
Oh yes I do do doooo.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Typ åtta, nio. Men helst mer :P

Äter du frukost dagligen?
Ja. jag älskar att äta en smarrig frukost.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland.

Vilken är din favoritfrukt?
Jag har skitmånga.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
15. Shit.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Rätt så. Jo, ganska :P

Tror du på liv på andra planeter?
Inte på vårat solsystems planeter kanske.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Bror kanske.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud är ingen människa.

Vad var det sista du åt?
En skorpa.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
spelar väl ingen roll, de handlar väl om personligheten? eller? (Nu tog jag samma svar som lelle för det var bra.)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De gillade Moa.

Gillar du senap?
nä.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Det kommer bli bättre med tiden" Typ.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Lite olika. mest på sidan.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Hm....Vet ej. Vad tycker ni?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope.

Tycker du om att krama folk?
Ja. ^^

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Ja. det är riktigt irri.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Malin + Rasmus = Sant, I taket lyser stjärnorna, och några fler kanske. Om det ändå vore sant också tror jag.

Tycker du att du är attraktiv?
Jovars.

Vad är du allergisk mot?
Typ inget.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nä, för det är så himla gotteligottgott.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0