healthy me.

Jag var hos lelle...i....förrgår? tror jag att det var, och åt svinigt mycket chirre som jag hade tatt med mig.
Otroligt svullig kände jag mig. Iallafall, så bestämde jag mig för att ta en långpromenad nästa dag. Och det gjorde jag. Jag uträttade lite ärenden också till på köpet! jag lämnade tillbaka böcker på biblioteket och sen tänkte jag gå förbi wika och löpa en till lotuslykta, men de hade ingen röd. Så jag gick hem, och hade varit ute4 i typ 45-50 min. Svinskönt! Och nu har det kommit en massa snö så det kanske blir måttsund i helgen.

Igår var jag hos josse, vi så på Ciderhus reglerna. Det är en jättebra film. Lite hemsk, men bra. 
Sen när jag kom hem så fixade jag lite sen satte jag mig framför en annan film, (jag vet, jag är tv-tokig.)
som jag såg sista hälften på. Den var också jättebra. Den hette Ha ett underbart liv. Tror jag. Jag vill se hela någon gång.

My cristmas presents:

-Pilatesboll
-Kladdkakeboken
-Trosor
-Bh
-Mer trosor
-Vantar
-Pengar
-Mössa och vantar
-Sockar
-Goggles
-Täckbyxor
-Lotuslykta
-Bok
-Handdukar
-Tröja
-Klänning

Det var det :D jag är riktigt nöjd över mina julklappar. :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Promenader är najs, vi borde starta en gångklubb min vän :) Men också, hallå! Jag VET att jag tjatar men vi MÅSTE träffas och prata om summer 07 :P

2007-01-06 @ 17:01:04
Postat av: jenny

jag såg på ciderhsreglerna i torsdags!! :) fina julklapps!

2007-01-08 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0