Dagis.

Idag har det varit en ganska go dag.
Morgon : Syslöjd, Fysik
Förmiddag : Engelska, Lunch. Idrott, Matte.
Vi slutade idrotten tidigare så vi kom tidigare till matten och då får vi tidigare också.  svinskönt. Vi slutade 12:55 :D
Då gick jag, Elina och Klara till elinas mammas jobb, ett dagis. Där var det gulliga små barn men alla skulle snart gå hem, förutom en lite grabb som skulle stanna till fyra. Vi lekte lite med honom. Men det skulle vara kul och komma dit när det är lite fler småttingar att gosa med :P En liten tjej som just hade sovit kom fram och kramade mig. Det var lite kul. Men jag tror inte att hon fattade vem hon kramade. Hon verkade lite förvirrad, sådär yrvaken ni vet.

Vi fick en jättegod mandelskropa som jag tror att mattanten (matdamen :D) hade bakat. Jag ska snart baka nåt liknande. Fast det var mer som biscotti, mums. Jag har hittat ett recept på tasteline.com, det är saffranbiscotti, men jag kan ju bara skippa saffranet så blir det vanliga! :D

Oscar har fyllt 15 för ett tag sen, Samuel fyller 15 år idag ( Grattis! ) Och snart fyller Lelle år!! Det är ju helt sjukt. 15 år. Snart är alla gamla och grå :P Tiden går så fort! Fast den gör ju inte det egentligen. Den går normalt.

Nu ska det bli gött med helg. Och vi ska se Rosa imorgon! wiho. Det ska bli kul! Haha, just nu är det en låt på radio där nån sjunger: WOOOHOO WIIIIHOO! Det var Gwen Stefani - The sweet escape. Bra.
Jag har skrivit detta förut, men Gwen Stefani i videon Cool är så himla fin i håret!! När hon har brunt hår. OCH hur snygga kläder som helst. Shit majbritt. 

Nu tror jag att jag ska börja baka lite skorpor, för det kommer att ta ett tag. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

som på matten ;

du ska vara lycklig du får köra moppe och ha sex .

2007-01-19 @ 18:57:19
URL: http://musikber0ende.blogg.se
Postat av: moa

Hehe :P riktigt så var det ju inte, men nära ;P

2007-01-20 @ 14:26:47
Postat av: Klara

Till MoybyBaby: Ja hon kram-tösabiten var skitgullig :) Hon bara gick fram och kramade dig, hihi :)

2007-01-20 @ 16:38:42
Postat av: moa

Ja det var hon ^^

2007-01-21 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0