Åh vilken härlig dag.

Jag vaknade på morgonen och åt lite frukost sen tog jag på mig kläder och gick ut på en promenad. Det var så himla  fint väder ute! Vintersolen är en av de vackraste saker jag vet.  Det var så himla skönt! som om jag inte kunde sluta le. I mina öron hörde jag Håkans Aprilhimlen som är en av hans allra bästa låtar tycker jag. Lycka. Jag kände världens lycka. Underbart.

Såhär fina blev mina skorpor som jag bakade igår:

22801-26  


De blev goda men jag krubbade i mig en massa deg innan så jag blev lite trött på dem. Nuy ska jag vänta ett tag innan jag äter en igen för att maximera njutningen. Haahaha.

Som grädde på moset vankas det Rosa på bio ikväll. Det ska bli så kul!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0