Kväll, dag, svag.

Ja. Igår blev det då lite bio med mis padres. Vi såg Underbara älskade. Den var bra, men inte så händelserik. Efter det blev det lite bowling med lelle, elina, och elin. Hanna och Crille var med lite också med dom bowlade inte..
Igår så tonade jag mitt hår en aning. Det är ganska rejält mörkare. Det blev fint, men jag skulle nog aldrig färga håret så. Men fint blev det iallafall!

Idag kanske det skulle bli lite spinning. Men jag vet inte. Vi får se.

Kopierade från Lindas blogg:

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!
Jag skulle väl klara mig utan nån skönhetsprodukt men..läppglans? Eller hud- och ansiktskräm.

2. Vad kommer du att införskaffa till våren/sommaren?
Hm..solhatt kanske...shorts. Jag det får jag väl se!

3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.
Sånadär marknadskläder med massa snörning.

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?
eh...vet ej. Mitt ansikte kanske? Nä, jag vet inte :D haha


5. Sveriges bäst klädda enligt dig
Man: Daniel Adams-Ray från Snook. Kvinna: ?


6. Sveriges sämst klädda enligt dig.

vet ej.

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!
Maaaaah! Jag vet inte!


Nu måste jag göra något. hejdå.

Kommentarer
Postat av: moa

Till agent 007: Du är konstig.

2007-02-07 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0