Long time no see.

Idag har jag inte satt min fot untanför dörren. Jag har läst och läst och nu är den utläst, Harry Potter och Halvblodsprinsen. Åh. Säga vad man vill om Harry Potter, men nog är den en läsupplevelse! Jag var helt fast. I typ en vecka var det bara skola, läxa, dans, läsa. Det känns som att jag inte har varit inne här på datorn på hur länge som helst. Men det var lite jobbigt att redan veta att Dumbledore skulle dö, det var ju en person som i somras råkade avslöja den lilla grejen. Det var lite jobbigt att läsa ut boken. Jag liksom saknar den nu, för jag var helt uppfylld. Men nu har jag ju sjuan att se fram emot!  Vi har den på engelska, men jag tror inte att jag orkar läsa den, jag vill ha den på svenska, så kan jag läsa den engelska sen. Jag är rädd att jag inte kommer fatta och dra någon slutsats som inte alls stämmer och då är man ju helt lost! Aja. Bra bok iallafall. Hon är en riktig klippa på att skriva J.K Rowling.

22801-115

Bra illustration också.

Och Marie vann idol också. Jag hoppades en smula mer på Amanda tror jag faktiskt, men men. Daniel var ju den enda värdiga vinnaren. Avundsjuk blev jag på den som vann dejten med honom. Inte för att jag ens hade försökt, då hade jag nog blivit ännu mer avis. Men ändå. Lyllo liksom.

22801-116

Han är så cool.

Jag måste införskaffa nio stycken julklappar och två av dem är avklarade. Jag har lite idétorka. Plus att jag och bror ska köpa sex julklappar till våra kusiner också. Men det är iallafall skönt att det är jullov snart. Denhär veckan blir väl slutspurten antar jag. I skolan alltså. Nåt prov och nån rapport och sedan, frihet. Shit vad jag längtar. Jag är sjukt skoltrött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu avslöjade du ju för mig!!! mipp

2007-12-08 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0