Harry Pottaaah

Jajjemänsan. Nu är den sjunde och sista Harry Potter-boken utläst. Jag har varit i liksom en trans, där varje ledig stund har gått till harryläsning. Jag måste säga att den var verkligen bra. Skitbra. Men nu är det så vemodigt att ha läst alla och att det är slut. Men då får man väl läsa om alla igen eller nåt. Men det känns lite meningslöst eftersom man vet hur det slutar. Men nu längtar jag till filmerna!

Imorgon klockan tolv är det ett nytt år. Det blir kanske ett bra år. Hoppas jag. Det blir Sthlm iallafall! Jag har snott lite grejer från Lindas blogg. Nämligen två listor. Länge sedan va?

Pommes frites - Bröd
Oliver - Champinjoner
Ost - Skinka
Pizza - Popcorn
Idol - Top Model
TV - Musik
Dans
- Sång
Sylt - Ketchup
På gröt: Kanel - Socker
Tomtar
- Påskkärringar
Lucia - Tärna
Pepparkaka - Knäck
Sommar - Vinter
Flygplan - Båt
Hallonbåt
- Lakritsbåt
IdolMarie - IdolAmanda
Bada i pool - Bada i havet
Fullkornsmakaroner
- Vanliga makaroner
Gymmet - Soffan
DVDbox - Serien på TV

Haha
Jag och Linda svarade typ olika på varje :D

Nu en sånhär 2007-lista.. typ

Årets...

Aldrig gjort förut: (något som jag har gjort 2007?) Isåfall. Börjat dansa Street och Modernt. Lärt mig gilla LOKA.
Nyårslöften: Leva ett sundare liv och tänka på MIN HÄLSA!
Död: Min mormors syster dog i år.
Land: Jag var i Grekland i år! Och här hemma i Sverige har jag också spenderat en del tid...Och nu kom jag på att jag har varit i Frankrike också!
Lärdom: Jag vet inte....Massa matte och bajja. Och att Frou Frou och Imogen Heap är samma person!!
Framgång: Jag har utvecklats inom dansen rätt mycket :D
Skada: Jag skrubbade knät på GRUS!
Köp: Hmmmmm......Alla saker jag köpte i Grekland, Spec min klänning, och en massa andra grejer.
Slöseri: ÖÖÖÖ....Bowlingen i Grekland...
Glädje: All Dans. I´m a dancefreak.
Kär: Jag har varit lite småförälskad i lite olika pojkar, men aldrig blivit helt kär. Inte ens förälskad när jag tänker efter.. Intresserad är ordet. :D
Jul: INTE HEMMA! Men hos mina kussar, väldigt trevligt.
Program: HEROES, IDOL och VÄNNER
Födelsedag: VAdå? Årets födelsedag? Alla har väl fyllt år i år? ELLER WHAT?
Datum: När vi for till Grekland, När jag konfirmerades (midsommarafton) Visst var det i år vi var på Salem Elina? eller?
Må bra: ÖÖÖ. Dansen får mig att må bra. Jag vet att jag tjatar. Men det är så.
Kändis: Gwen Stefani. Hennes hår är den vackraste i hela 2007. Bara så ni vet.
Saknad: Min ålder. Jag saknar att jag inte är 19. Eller kan man sakna nåt man inte har varit? Jag vill antingen vara 3 eller 19. Välj. Men ge mig nåt.
upplevelse: Versailles! Det var störtcoolt. Och all dans, vårshowen, och Greklands resan!

KAAJAHAH. Jag hoppas att denna lista gjorde att ni fick reda på något som ni inte visste om mig, men det tvivlar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0