Bigbigbigforsen.

Jag sitter just nu med en bit av min fasters underbara Berörd-mintkola som hon brukar göra. Fast det är min mor som har gjort dem just denhär gången. Det är så fruktansvärt gott att man nästan föräter sig. Varning varning. Min faster äger på att göra minkola!!

Idag var jag och Elina i storforsen. Det blev en hel-dag och det var himla kul. Jag och Elina var såå modiga. Vi hoppade och hoppade och det var så gött. Men vi var inte lika galna som N/T för han är helt crazy och gör alla möjliga och omöjliga hopp. Typ mollbergare från tolvmeter. Vad sägs om det? Aldrig. Jag skulle aldrig göra det, för det skulle typ innebära döden. Känns det som. Nä. För en mille. Kanske. Då kanske jag skulle göra det.
Vädret är ju helt underbart! Underbart.  I luuuv värme och sol.

Kommentarer
Postat av: Klara

Fasikens så kul! :)

2007-08-08 @ 22:24:34
Postat av: moa

yesss :)

2007-08-12 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0