soooolkis.

Nu har jag varit hemma från skolan i tvenne dagar. Det har inte varit skitkul. För det finns typ ingenting att göra. Man fick göra smycken på skolan. Dom säger att de blev skitfina. Hade varit kul att göra :( Men jag ska imorgon till skolan. Då ska det vara tipspromenad. Skitkul. Verkligen.  Aja. Vi slutar tolv iallafall. Det är ju bra.
Idag har jag gjort blåbärsbrownies. De vart inte alls så goda. Kakor ska nog nästan alltid innehålla smör och ägg. Dessa brownies innehöll inte det. 

Idag har det snöat! Jag visste det!  Precis när jag har tagit fram cykeln så passar snön på att komma. Anyway, den försvinner säkert på ett kick. Kan nog cykla till skolan imorgon. 

Jag har just ätit en hamburgare och det smakar inte så gott i min mun. Hamburgare är typ godast hemmagjorda. Faktiskt. 

Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: jenny

hamburgare ÄR godast hemma! :D

2007-04-11 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0