Söndag.

Japp, idag är det söndag och jag borde verkligen gå och läsa The jungle book. Men mitt huvud och mina ben vill fixa snygg frisyr, så jag ska nog göra det istället.
Dagen började med frukost som var god, lite slapp framför teven och så.. Sedan ryckte jag upp mig och for ut och sprang. Himla skönt väder! Åh vad jag älskar när våren kommer!
Vid fem ska jag och mamma till mormor och morfar för mormor har fyllt år. Det ska bli trevligt. Men, jag får inte missa wildkids finalen.
En som är skitsnygg i håret är Gwen stefani. Jag gillar verkligen hennes stil! Kanske inte alltid, (hennes senaste videos) men i de lite äldre är hon svincool.
22801-57
Detta är min favorit. Sånt här hår vill jag ha!

    Skitsnyggt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0