Söndag igen.

Idag var det tidig uppgång och det bar av till körkan. Konfirmation. Där var det lite lekar, gudstjänst, stationer, lek och samling. Inte världskul. Menmen. Jag hade som en bild i huvudet förut att min konfirmation skulle bli skitkul. Som de flesta andras har blivit. Men dessvärre är den inte så jättekul. Det känns lite sorgligt eftersom det är den enda konfirmationen i mitt liv. Jag vill att den ska vara rolig.

Nu kommer lite frågor som jag snodde från Pang Pregos hemsida. P3 alltså. (Jag har tagit bort några som jag inte gillade eller tyckte var onödiga)

Namn:  Moa

Sysselsättning: Går i skolan

Din lukt: Moa-lukten. Hur skulle man beskriva min lukt?

Vad gillar du? Jag gillar glass,sommar, kramar, Vänner, Grillad mat, Kärlek.

Vad ogillar du? När folk ignorerar, Krig, Människor som är elaka.

Vad tycker du är bäst på tv? Vad är sämst? Vänner och Wildkids gillar jag väldigt mycket. Men typ serier som Ghost Whisperer Tycker jag är rätt kasst. När skådisarna är dåliga.

Vad lyssnar du helst på? Vad lyssnar du helst inte på? Jag lyssnar helst på P3 SVEA. Men inte TITITITTITITI musik. Tecno och sånt alltså.

Vad har du för klädstil? Hm...Jeans eller leggings med snygg tunika eller topp och någon slags kofta.


Vilken är din mest uttjatade anekdot (självupplevda historia)? Hm...Jag förstår inte riktigt frågan. Men den som mina kompisar brukar nöta är väl när våran fröken i typ trean eller nåt ställde en fråga, och jag räckte upp handen. Solbritt pekade på mig och sa; Moa?. Då sa jag; Jag?. Alla tycker att det är så roligt eftersom det finns ju bara jag som heter Moa i klassen. (Jag hävdar dock att Solbritt bara viftade åt mitt håll och inte sa mitt namn, men det gör väl detsamma:P) Är detta en anekdot? Jag vet inte.

Vad har du för problem i ditt liv just nu? Mina problem vill jag inte skriva om här.


Vilken är din favoritkunglighet? EEEEhh. Jag har inte så bra koll på kungligheterna...


Vad har du för planer inför sommaren? Grekland Grakland Grekland! :D Bada, Sola, Mysa, Äta.


Vad tar du med dig till en öde ö? Båt? En Lyxbåt som klarar alla väder :D hahaha.


Vad engagerar dig? Sånt som verkligen verkar leda någonstans.


Vem är du? Jag är....Varför är denhär frågan så svår att svara på? En flicka.


Vad har du för idoler? Salem al Fakir är en av mina idoler. Fast egentligen gillar jag inte ordet idol så mycket. Det känns som...åtta-åriga flickor som säger att deras idoler är Olsen-tvillingarna.

Vad vill du veta mer om? Språk, Konst, Algebra.


Vilken är din favorit-NicePrice-artist?(Tex Peter LeMarc) Jag gillar faktiskt Peter LeMarc.


Vilket ögonblick i historien skulle du vilja varit med på? Jesu födelse.


Vilken är din favorituppfinning? Cykeln. Genialiskt.


Vilket land skulle du vilja höra om i ditt program? Frankrike.


Vilken person skulle du vilja höra om i ditt program? Jag tänker och tänker, men kommer inte på någon bra.

Ja, det var det. :D Nu ska jag försöka att läsa lite Jungelboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0