Kvällarna små.

Igår (som jag glömde skriva igår) var jag ute och spelade brännboll med elin, lelle, linda, hanna, josse, jennifer, emma och rebecka. Det var roligt :P Sen spelade vi lite king, sen drog josse, linda, hanna, emma, jennifer och rebecka hem, så då for jag och lelle och elin till mig och hoppade lite studsmatta. Sen gick vi in och snarrade lite chirre. :D

Ikväll var jag och åt med pappa på kulturens hus. Det var jättegott :D Sen for jag till enström där flock var. Vi for och spelade lite brännboll, sen for vi vidare och klättrade upp på ett tak. Det var rätt högt så jag vågade inte hoppa ner. Jag och josse blev sittande på taket ett tag, då jag plötsligt tog mod till mig och hoppade. Jag fick svinont i fötterna. Sådär som att det spränger. Sen hoppade josse också :). Ja, och sen drog hammar, emil och oskar och oskar hem. Så vi tjejer for till Josse och såg på Kommisarie Winter. Den var lite scary men bra. Och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på Bo Kaspers Orkester. Jag ska nog gå och sova. Jag var jättetrött i Josses soffa, men nu är jag inte lika trött känns det som.

Imorgon: Fira mormor som har fyllt år, Se wildkids-finalen. Lejonen måste vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0