Grattis!

Igår var jag och tjejerna hos elina och firade henne lite för hon fyller år imorgon (söndag) Grattisgrattis elina den fina! :D
Jag kom typ en halvtimma sent för jag hade varit och dansat. När jag hade ätit upp den utsökta kladdkakan och cheesekaken så gick vi upp och såg på film. Först såg vi en rysare. "Silent hill" hette den. Ganska läskig. Men mest dum tycker jag. Sen såg vi "En geishas memoarer" (vet inte om jag har stavat geisha rätt.. ) Den var faktiskt bra. kanske lite tråkig på vissa ställen men rätt bra ändå :D
Jag, Klara och Elina hade massagetåg. Det var skönt. jag tror att jag är ganska bra på att massera. Kanske. Det lät så på klara iallafall :D hahaha.  Nu ska ni få veta vad jag gav elina i present. En grå och svart randig basker, och monster thé. Théet var av lakrits och hallon.  Jag gav henne också ett kort som jag hade gjort själv. Det blev rätt bra :D eller riktigt bra om jag får säga det själv. Fast jag råkade klanta till det när jag skulle skriva. Men det rättade jag till :D


Pappa har köpt två filmer :D  En som jag inte vet vilken det var och Sound of music! Den är så bra. En äkta klassiker. The hills are alive with the sound of music. Åh.
Han har också lånat hem lite filmer från jobbet. :D The butterfly effect, (alla säger att den är bra, vill se.) Finding neverland, (jag tror också att den är brabra) Och Narnia! den har jag sett. den är skitbra :D
Bra Pappa! ;D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, En Geishas Memoarer har jag alltid velat se.

+ att sound of music och the butterfly effect är inte helt fel!

2006-10-29 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0