Fyyynd!

Idag var jag och klara på stan. Första butiken vi var inne på var en butik som jag bara har varit inne i typ en eller två gånger. Där inne hittade jag en helt utsökt, jättefin klänning. Den var helt svart och var gjord av ett  liksom följsamt tyg som var tungt. Lite trikå-känsla. Mycket tyg. Sidenband i midjan. Jag blev helt kär i den, men den var sjukt dyr. Skit skit skit. Aja, sen gick vi på lite andra affärer och klara köpte ett par mjukisar på stadium och två par t-shirts på intersport :D. Sedan gick vi på kupan. Vi plockade på oss lite kläder som vi provade, och då släcktes lyset! Personalen; det är stängningsdags!!! Vi skyndade oss skitmycket. Jag köpte en guld-tröja som kostade tjugo spänn! svinbra, bästa fyndet på länge länge :D Jag såg en nästan exakt likadan (fast min är v-ringad och den var typ inget-ringad.) i en tidning. Den i tidningen kostade 995 kronor. SNACKA om att jag gjorde ett fynd :D stolt är jag. Sen dansade jag. Jag behöver köpa nya dansbyxor faktiskt. Jag dansade jazz på dansmagasinet alltså. Jag stod inte i butiken och dansade :D

Tack och hej leverpastej. (eller som Kishti säger: tack och puss)

Och nu nåt som  jag glömde skriva: Personalen tände ljuset igen sen. Som tur var :D

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha vad läskigt att dom släkte ljuset!

2006-10-07 @ 21:50:07
URL: http://rockmebob.blogspot.com
Postat av: jenny

hahahaha, om jag hade varit där hade jag fått värsta paniken!!
JAG HAR OCKSÅ TÄNKT PÅ ATT KISHTI SÄGER TACK OCH PUSS. det låter som dåligt, eller dom två orden passar inte ihop... :)

och just det, jag saknar dig!

2006-10-07 @ 22:53:44
Postat av: Klara

Ja det var en festlig runda :)

2006-10-08 @ 10:43:56
Postat av: moa

Det var en riktigt festlig runda :P
Det var väl den bästa metod dom kunde komma på för att få alla sina kunder ut ur affäran :D hahaha Nja, orden passar inte riktigt ihop som du skriver men det är fina ord :D Och jenny: jag saknar dig med :D ska vi ses på höstlovet eller? :P

2006-10-11 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0