SNÖSNÖSNÖ!

Idag gjorde jag och bror en brakfrukost till far på fars dag :D Han blev glad, och jag med för det var skitgott.

Det var 64.5 cm snö idag! helt sjukt mycket. Jag, far och bror var ute och skottade. Det var ganska kul. Jag fick lite motion :D Sen hoppade jag och bror från vårat förrådstak, det var också kul.
 
Sedan for vi till mm & mf och åt mumsig middag. Och sen blev jag skjutsad till dansen. Det var riktigt tungt! mitt ena ben skakade svinmycket efter att vi hade hoppat. Det var balett jag dansade. Marika hade fixat ihop en liten koreografi av de teknikövningar vi har gjort. Den var svinsvår. Det finns några tjejer i min grupp som är hur duktiga som helst och har dansat i många många år, när dom kan allt från första gången typ, och jag flummar som en flummis, så känner man sig liiite småkass. :D men det är tur att det är så himla kul!  Annars skulle det vara jobbigt .

Sovmorgon till noi imorgon. yesyes.


Kommentarer
Postat av: jenny

omg, jag älskar snö!
all våran snö blir ju slask hela tiden. här i umeå alltså!

2006-11-16 @ 18:43:21
Postat av: moa

Det gör jag med! :D Men här är det också typ PLUSGRADER! så den har börjat smälta. :( :( frysfrysfrys. Så kan man åka spark igen! :D

2006-11-18 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0