Det är mycket nu.

Läxorläxorläxor. Jag hatar läxor.

Men en sak jag inte hatar är julen :) den värmer! Jag,Elina klara och elin ska ha våran lilla mini jul, några dagar innan jul. Det ska bli så mysigt! Å vad jag längtar! Andra saker som ska bli kul: Julafton! mysmysmyspys. Jag älskar julen. Bo Kaspers Orkester-konsert. Det ska också bli väldans kul. :D
Och lite pyssel idag hos Ulli och Daniel. Det ska bli kul :)

Två fealgood filmer :
-Love Actually. Den är så mysig! Jag tycker jättemycket om den.
-En prinsessas dagbok. Slutet. Är det bra eller är det bra? Jag älskar lyckliga slut. Men Moulin Rouge är ett undantag. Den filmen älskar jag också. Åh vad den är fin!

Vet nån vad den där låten heter som är med i nikolai & Julie? Den är bra.
Vet nån vad den där låten heter som är med i OC på Johnnys begravning? Den är bra.

Nu tror jag att jag ska gå och göra en julklapp.

Kommentarer
Postat av: Jen

Johnnys Begravningslåt heter Surfjan Stevens - For the windws in paradiese,for the fatherless in Yspanti (sp?)

2006-11-27 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0