Teknikens hus.

Idag har jag varit på teknikens hus med klara. Det var skitkul :D det var do redo utställning. Det är så himla coolt, vad mycket saker man kan göra av en gammal tröja! Klara sydde en jättefin väska med tre knappar på. Ursöt var den. Jag sydde en "pulsvärmare" (som Syslöjds-Lena skulle ha sagt) Med knappar och pärlor och en blomma och ett hjärta på. Den blev fin.

I fredags var det galafest hos Josse och Klara.  Det var jättekuligt.  Vi åt jättegod mat och spelade poker. Och såg på film.

My outfit :
-Svarta leggings.
-Svart ganska kort klänning, med svarta paljetter på. (mammas)
-Mormors gamla heta skor.
-Uppsatt hår. (massa klämmor)
-Svartsotig ögon make-up.
-röttglittrigt läppglans.

Jag var jättesnygg. Tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Klara

svar på ditt svar på min blogg (haha): Ja jag menar såklart att vara kär.

2006-03-21 @ 15:22:42
Postat av: tintin

Det låter snyggt.
Moa är alltid snygg.
Moa isch a schnewging.

2006-04-02 @ 13:33:12
URL: http://tamburin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0