Hm...

Hittade på aliss blogg, som hon hade hittat på klaris blogg.

VAR BEFINNER DU DIG? I datarummet.
TILLSTÅND: Jättetrött. Jag tror jag vill ut i solen. men jag vet inte.
I FICKORNA: Lite småmynt, ett halsband och ett papper.
VAD HÄNDER IKVÄLL: Se på raggadish, Lost plugga lite kanske. Sova.
VAD ÅT DU SENAST: Lite baguette.
VEM RINGDE DU SENAST: mormor.
VEM MAILADE DU SENAST: det kommer jag iten ihåg.
FAVORITLÄSK: Fanta, exotiska frukter.
FAVORITMYNT: Tia. tror jag. dom blir man gladast av :D
FAVORITSKÅDESPELARE: jag vet faktiskt inte.
FAVORITHUND: Hm..lelles molly är mypys. kanske.
FAVORITJUICE: Apelsin.
BÄSTA BAND/SOLOARTIST?: Håkan hellström, cardigans, tegan and sara. 
BÄSTA GRANNEN: Lelle. Eller hon bor på samma gata iallafall. räknas det? :D
SÄMSTA GRANNEN: kodnamn :97264087
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: har inte så bra koll på robinson.
BÄSTA FRISYREN: Den som jag håller på att spara ut till.
HUR MÅR DU NU: Ganska bra. är bara himla trött.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: And then you kissed me.
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG:  Den jag har. Kanske lite mörkare. Men jag gillar min hårfärg.
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Grillat kött, godis, palt, GOD MAT!
HAR DU LYSSNAT PÅ NÅGOT ANNAT NU: va? vad?
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Nej.
IDROTTAR DU: Jag dansar. Är det en sport?
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: Ja, Jag älskar det.
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Mina snygga svea-trosor, Långkallingar, Fula sockar, jeans, en svart tröja.
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: I don´t think so.
HAR DU GÅTT UPP/NER I VIKT DET HÄR ÅRET: kanske det. Jag vet inte. Men det har jag nog.
GÅR DU I SKOLAN SÅ MYCKET SOM DU SKA: Ja. det gör jag.
VILKET ÄR DITT SÄMSTA SKOLÄMNE: Fysik. Skitskitskit.
HAR DU EN BRA KLASS: Jo, rättså bra iallafall.
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: Olika grejjer.
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: När några tjejjer var jobbiga på skolan.
HUR OFTA STÄDAR DU: I genomsnitt typ en gång i veckan.
ÄR DU ROMANTISK: Jag har aldrig riktigt fått utforska den sidan av mig. När skulle jag vara det? men jag är mysig iallafall. Eller jag tycker om när det är mysigt.
KNARK: är skit skit skit.
SENAST KÖPTA PRYL: Baguette. Eller pryl? present till klara och josse.
KEPS ELLER MÖSSA: Mössa.
KÄNGOR ELLER PUMPS: Det finns ju olika kängor. Pumps är hett. Hm. jag vet inte. Beror på var och när.
DVD ELLER VHS: DVD
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: Nej. Kommer troligtvis inte heller att göra det.
SOMMAR ELLER VINTER: Sommar. Sommar sommar sommar. Det är dans i folkets park.
SKÅNE ELLER NORRLAND: Norrland.
KAFFE ELLER LÄSK: läsk.
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: Jo, ibland..Det är billigt och ganska gott. Budgetmat.
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Kanske eminem. Jag vet inte. Men jag har sett 8 mile och den var bra. han är rätt ball.
FAVORITPOSEN: le lite mystiskt eller sträcka ut tungan och spärra upp ögonen.
FAVORIT TV-SPEL: mario-kart.  Sviinkul :D hahaha
HAMBURGARE ELLER PIZZA: Hemmagjord pizza med enmassa sallad och vitlökssås. :D
SNYGG ELLER SNÄLL: Snäll.
TV ELLER RADIO: hmhmhm....Tv tror jag. Det finns väl tv med radio? eller?
PLUGGA ELLER JOBBA?: det beror på vad man jobbar med. Om Jobba är nåt kul så väljer jag jobba.
KAN DU KÖRA BIL?: Nej. det kan jag inte.
VAD TYCKER DU ÄR VACKERT?: Mormors gamla skor. Pojken som jag tycker om.  Månen. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0