Gråt.

Jag är gråtig. Jag läste nyss ut Malin + rasmus = Sant. Jag köpte den idag på bokrean för 60 spänn. Billigt billigt. Man kan inte läsa den utan att gråta. Jag gråter och gråter och gråter.

Idag var jag på stan med jen och klara. Jag köpte en bok, en festis och en minijapp. Plus att jag tog en peak performance-katalog. Det finns en tjej i den som är jättefin i håret och så vill jag se ut i håret. men det är så himla tråkigt att spara ut håret. Jag vill förnya. Men jag vill spara ut, fast inte jämnlångt & rakt nejnej jag ska ha uppklippt. Fint fint fint fint fint. Fast jag måste spara ut svinlänge för att få så långt. Eller, det är egentligen inte så långt men längre än vad jag har nu.

Det finns sånger som framkallar gråt.

Kommentarer
Postat av: tintin

jag ska skicka låten

2006-03-03 @ 09:57:23
URL: http://www.tamburin.blogg.se
Postat av: Klara

woho, min favoritbok typ. jag läste lite i klassresan igår (dom saftigaste sidorna..).

du har ju nyss klippt dig :P

2006-03-03 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0