basket.

Idag gick jag ner till sporthallen för att se på när klaris och elajna spelade basket. Det var trevligt och dom vann! Sedan skulle elajna och lelle stå i fiket och då hjälpte jag till. det var jättekul :D Jag sålde varmkorv och fika. (det gjorde också elajna och lelle såklart. Men det var bara jag som fixade varmkorven :D jag var ganska bra på det.)
 Sen gick jag hem och åt. (en jätte jätte stark sallad) sen gick jag tillbaka till sporthallen för att se när dom spelade en till match. den förlorade dom. Ganska synd. men men.  sen gick jag till elina. Vi såg en film. Den filmen är bra. den som vi såg.

Håkan hellström är en klippa på att göra bra låtar.

goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0