Lördagsrock.

Jag och klara var i stan idag. Först shoppade vi lite. Vi fyndade varsin tröja för TRETTIO KRONOR på indiska. VÄRSTA fyndet! och sen köpte jag ett armband och present till modern. Eller en sak som jag behöver för att göra en present till modern. Sedan gick vi till ebeneser (Där frida och david var och spelade.) det var nåt 50-tals band som började spela. Lite kula var dom, men...ja iallafall. sen var det ett band som var lite lika The sounds som spelade. Dom var jättebra. Fast före dom tror jag att ett annat band spelade, som var från pajala. eller så var det dom som var från pajala, hm. Jag vet inte faktiskt. Men Sen spelade iallafall det band som Henke är med i. Det var Bra. Dom var heta :D Baladen på slutet tror jag var bäst, kanske. Men dom som var lite lika The sounds var bäst på hela konserten. Helt klart. i slutet kom det upp några killar med hår till midjan, Sådär slitet. Den första låten som de skulle spela sa dom ,hette "The doom has come". Jag tänkte; Hm...metallica-Varning. de började spela. Han headbangade. Jag och klara gick. Dom var skitdåliga. Tyvärr. Jag kan inte säga annat. Men det var kul. Att vara där. 
hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vet. Man ska ju inte dömma folk i förväg - men jag såg nästan innan jag hörde namnet på låten att det inte var bra. Nu ska jag också blogga om det. HA HA HA HA! :D

2006-01-30 @ 17:13:48
Postat av: Klara

Du är utmanad. Det handlar om att skriva fem saker man är bra på och sedan utmana fem bloggare att göra samma sak. Kolla här för mer info..
http://klaris.webblogg.se/010206152442_utmaning_frn_elin.html

2006-02-01 @ 16:29:37
Postat av: moa

hm, verkar komplicerat, jag får se :P hehhe

2006-02-01 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0