En Underbar Vecka.

Dag ett: Jag gråter, längtar hem. I hemlighet.

Dag två: Börjar tycka att detta är kul.

Dag tre: Känner alla (mer eller mindre) bra. Tycker det är jättekul.

Dag tre: Älskar människorna och stället.

Dag fyra: Lär mej mer och mer. Älskar stället och människorna.

Dag fem: Samma som dag fyra.


Dag sex: Samma som dag fem och fyra. Skrattar så att jag gråter, dels för att vi ska åka näst-nästa dag och för att vi skrattar så mycket. (skuggfigurer)

Dag sju: Gråter för att jag ska åka hem nästa dag, Ej i hemlighet.

Dag åtta: Gör och ser en konsert som är så himla bra att alla i hela världen borde bli helt prilliga för att det är så bra! Gråter lite, åker hem.


De flesta vet vilken vecka som jag har skrivit om. Popkollo. Det gav mej så mycket! Blandannat Nya, fina vänner (det är inte stövlar jag skiver om) -Vänner för livet, Som är så underbara och omtänksamma och duktiga! Det gav mej kunskap då kunde jag inget bra på gitarr (förutom kyckling-polka såklart! ;D) Och nu kan jag spela Luka-låten! ackord alltså. Sesamnuggets, det är typ som kycklingnuggets fast vegitariskt. Skitgott!   popkollo var så bra, en massa kärlek, skratt, tårar och practise I en stor saftig gryta.

Tack så mycket  Klara för att du övertalade mej att åka med dej dit. Tack för att du finns, för att jag kan prata med dej om typ allt. Du är så bra och får mej att känna mej glad. Du har en så bra stil, bryr dej inte om vad andra tycker. Jag beundrar det. Vi kommer att ha så himla kul i Stockholm!  Älskar dig min underbara vän.






Kommentarer
Postat av: Klara

Nästan ett gråtinlägg, haha. Jättefint skrivet. Värsta bra sättet att presentera veckan :) Och jag måste få tacka DIG för att du tillslut (efter om och men:P) valde att följa med. Vet inte om jag hade farit annars.. Känns ju mycket tryggare med en söt reskamrat som man känner. Och sen TACK för att DU finns. Jag som var så tveksam till Stockis längtar som en galning. Vi kommer göra stan osäker och sända ut babe-signaler ;) Tack för det fina du skrev om mig. PUSS OCH KRAM! :)

2006-01-08 @ 17:41:29
Postat av: moa

klara: Dom får passa sej för att inte svimma när två skitsnygga babes kommer till stan :D hahaha vi måste träffas och boka flygbiljetter någon dag. PUSSOCHKRAM

2006-01-08 @ 18:37:07
Postat av: Jenny

Ska ni till sthlm? Gud så skoj! Poppis ägde och jag är så glad att jag också for dit! :) p&k

2006-01-09 @ 13:07:20
Postat av: Klara

ja men självklart! dessutom kommer deras ögon ramla av, stackarna. ja, vi mååååste boka snart :D men vi kan ju talkas i skolan IMORGON :P kraaaamopuss

Jennypenny; Och JAG är glad att DU for :)

2006-01-09 @ 14:46:23
Postat av: tintin

OH! Så magiskt skrivet.. Mahgad,saknar saknar er alla alla så så much.. ^^ tänker på popikollo varje dag.. utan överdrift. Kärlek till dig..

2006-01-13 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0