Åh, det är natt och på avstånd hörs skratt och man går hem genom stan.

Hjärtat är lite sönder. Jag trodde att det skulle göra ondare.

Jag har inte övat så mycket på kemin. Men så tänker jag " Det är ett av typ hundra läxförhör och dessutom är det inget prov utan ett läxförhör. Jag får göra bättre ifrån mig på alla andra." Men jag vet ju inte ens hur det kommer att gå på förhöret. Kanske det går bra. eller inte. Det får man se. Det är en sån hets på att få bra på läxförhör i min klass. Lite jobbigt. Men skitsamma om jag har dåligt på dethär lilla fjuttiga förhöret! Gah.                               Jag vill ha sommar. Men först lite mera vinter. Jag vill åka till grekland. Eller Australien. Någonstans varmt. men jag vill också åka till Dalarna och se mamma åka kortvasan. Det ska bli trevligt. För då får jag ju på samma gång träffa tremänningarna! Och påvägen hem så ska vi åka slalom någon stans. I funäsdalen. och sedan Ikea.  Sedan i mars sthlm med klaris. Biljetterna är bokade! WOHO! Vi är påväg!

Jag tänker på när andreas sjöng på popkollo, Det var vackert.


Kommentarer
Postat av: Klara

KORTVASAN? Ballt:D Hoppas hon vinner ;)

Nu ska jag svara på det du skrev i min blogg. Och som du säger så är det ju ETT AV TYP TUSEN läxförhör. Här kommer iallafall svaret: Lite Eva Ottestig kanske. Men vem bryr sig? Det är ju jättebra att du svarar. Att du bryyyyr dig. För du fattar va? Allas kommentarer, som då när Linda typ var SÅ STOLT över att hon hade bättre än mig? Man känner sig som en looser om man får under mvg. Men jag ska försöka, ska kämpa mot prestationsmonstret. Och du, du ska inte vara hyper-stressad över det där med att du skjuter upp läxor. Ibland har man ju såna gånger då det bara går åt helvete just för att man inte pluggat. Och man har ju sig själv att skylla, egentligen, ja. Men det blir så ibland. Och i det stora hela så är ju du superbra i skolan. Jag lovar och svär. PUSSPUSSUSS MIN ÄLSKADE KANELSNURRA!

2006-01-24 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0