Hej lugg!

I söndags fick jag en längtan efter lugg. Så jag greppade hårsaxen som vi har i en kruka och klippte av min snelugg. Blev faktiskt ganska bra. Lite ojämn kanske, men det skådar väl ingen som inte riktigt inspekterar den skitnoga.

I lördags var klara, elin och elina hos mig. Det var riktigt trevligt. Vi såg ciao bella och åt frukt och grönsaker och dipp. Men dippen smakade ostsås! Så den slängde vi. (AAAAAAAAAAAA NU HÖR JAG LYKKE LI PÅ GREYS ANATOMY!!!! SHIT VAD COOLT! SVENSK MUSIK!!!!!!!!!!!) Sen sov klara och elina hos mig i mitt pyttepyttelilla rum och sen när vi vaknade åt vi smarrig frukost och kollade på Gossip Girl-maraton.
ännu senare var det extrastreet. Street är sjukt kul.

Nu har vi temavecka på skolan. Det är sjukt gött. Vi slutar tidigt typ varje dag.

Nu ska jag se Greys. SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: elin

åhhhh lykke li, så underbarrr. jag minns den trettionde mars tvåtusenåtta då jag fick se henne lajv. koolt.

2008-05-21 @ 22:23:47
Postat av: Hanna

låter härligt! hur långt har sommaren kommit uppe i Luleå då? kram

2008-05-23 @ 15:11:19
URL: http://frokendesign.blogg.se
Postat av: moa

Sjukt koooolt. JAg är dock inte särldens största fan av henne men jag gillar hennes musik litegranna iallafall. :)
Sommaren har typ inte kommit någonvart. DET HAGLADE IDAG!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-26 @ 17:52:36
URL: http://maoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0