Oscar

Jag kollade lite på Oscar igår. Jag hittade två favoriter bland klänningarna. Och det är inte Cameron Diaz eller Jennifer Garner. Varför har alla bloggare just dessa kändisar? Gulkornen tyckte jag var dessa:

22801-145

Saorise Ronan tycker jag hade en helt ursöt klänning!
Jättefint fall och axlarna var vackra. Fantastisk.


Min andra favorit var denna :

22801-143

Marketa Irglovas klänning var också jättefin.
Speciellt ryggen, som var en kvadrat. Synd
att det inte fanns en Rödamattan-bild på henne och ryggen.
Det hade varit bra.

22801-142

Den här klänningen var också fin.
Keisha Withaker var det som bar den.

Nu ska jag sluta agera modebloggare och gå och packa!

Ha det gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0