Tjabbalabbalapoolarn

Idag blev jag sju år igen. Jag gjorde kläder till min klippdocka som föreställer Meg från Herkules. Jag såg faktiskt Herkules the movie på Disneychannel innan. Hahhaa. Den är ju lite småtrevlig. Att göra kläder till klippdockor är ju sjukt roligt :D Jag är inte så bra på att rita kroppar och ansikten, så då passar det perfekt att bara rita kläderna! Det är skitkul att designa nya kläder och få inspiration av andras. Klippdockor is the shit! Jag ritade faktiskt en egen klippdocka sen, men jag ritade av kroppen från en annan :D haha.

Jag var inne och kollade på Underbaraclaras blogg och där hade hon länkat till en webshop som heter Kii. Där fanns det otroligt många snygga kläder. Bl a mycket snygga basplagg från Christina ribel. Jag är ute efter snugga basplagg med bra kvalla. Men jag är ju inte gjord av pengar så några Christina Ribel-plagg kan jag ju glömma.

Jag håller just nu i skrivande stund att göra en tårta. Det är min klassiker, Johanna Westman-tårtan. Den blir alltid svingod. :D För idag är nämligen min sista dag som fjortonåring. Imorgon är jag femton. Det ser jag fram emot.

Igår var Elin, Elina och Klara hos mig och firade mig lite ^^. Jag fick sjukt bra presenter. Ett par spetstrosor, rött nagellack, ett presentkort från FACE, en skrubbgrej och tvål från Sephora. Helt sjukt bra. Jag längtar till jag får använda alla mina nya saker. Jag har faktiskt redan använt nagellacket och det blev najs :D Elin hade komponerat ett kollage med bilder av mig som var trevligt. Sov-bilden på mig är hur ful som helst. Jag ligger med öppen mun och sov-hår. Haha. Men kult var det. hehe.

Nu ska jag gå och göra klart min tårta. Jag känner mig som Nigella.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du är ju så söt på den bilden :)=)

2007-09-15 @ 20:38:56
URL: http://eliiineliiin.blogg.se
Postat av: Klara

Haha :) Ja, tack för igår! Det var mycket najsnajs :P Och! GRATTIS I FÖRSKOTT!

2007-09-15 @ 22:03:07
Postat av: Linda

kii ligger ju i umeå och där har jag vart mycket , så snygga kläder !

2007-09-15 @ 22:36:42
URL: http://musikber0ende.blogg.se
Postat av: Linda

juste , grattis moa ! :)

2007-09-16 @ 00:06:55
URL: http://musikber0ende.blogg.se
Postat av: moa

Elin: Haha, jag vet inte om jag kan hålla med dig där :D men den är kul ^^
Klara: Tack själv! Det var skittrevligt :)
Linda: Ja, jag skulle lungt vijla åka dit och shoppa loss lite. HUr lång tid tar det att åka buss till ume? fyra, fem timmar? är du på? :P Tack ^^

2007-09-21 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0