vår klor.

Jag är så himla sugen på sommar. Våren har faktiskt börjat smyga sig på, men det kommer bli kallare snart har jag hört.

Igår var det "vasaloppet" på skolan. Det gick faktiskt ganska bra! Det är så kul att åka skidor när solen lyser och himlen är alldeles blå. Dessutom har jag nya skidor och då blir det ännu roligare! :D Idag åkte vi faktiskt också lite skidor på skolan,( men inte alls lika långt som igår. Då åkte alla faktiskt 9,6 km! Långt. Tycker jag :D ) till en liten ö. Där fikade vi lite och njöt i solen. Helt underbart.

Efter skolan, när jag hade kommit hem (runt 12.30) duschade jag och sen for jag, Elina, Josse, Lelle och Klara till stan. Där hittade jag jättemycket söta grejjer! (som jag inte köpte) tex en skitsöt klänning från miss sixty. Den är gul med massa fina blommor på. Men tyvärr var den inte vän med min plånbok. Typ åtta eller niohundra kronor. Hujedamig. Jag och Josse föll för ett par skitsöta skor från Vagabond. De är som ballerinor med vristband. När jag kom hem sa jag till mamma att jag hade hittat ett par skitsöta skor från vagabond, och då sa hon att hon också hade tänkt köpa dem! Vi har ganska lika smak, jag och min mamma. Bra ibland, dåligt ibland. 
Jag köpte en såndär söt BHtopp från lindex. Ljusrosa. Åh den är så skön! Jag har en i blått också. Mamma har två vita :D Haha! Jag önskar faktiskt lite att jag var miljonär. Det skulle vara coolt.

Nu är det änteliigen helg! Åh vad skönt! Nu är det inte skola på FYRA VECKOR! Först, är det prao i två veckor, sen är det temavecka (då arbetar man inte med något, bara med ett speciellt tema) Och sist är det Påsklov! Detta har jag längtat till.

Vår. Du är välkommen när du vill.


Kommentarer
Postat av: jenny

har ni prao i två veckor?! gud vad roligt, vi har bara i en vecka..
jag skulle också vilja va miljonär! :D

2007-03-19 @ 20:05:07
Postat av: Anonym

oh, yes det har vi! :D

2007-03-20 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0