Bajsväder.

Nu på morgonen har jag jobbat. Jag har svinbra arbetstider! Från nio till tolv varje dag. Då har ju inte ens kompisarna vaknat! Man missar ingenting! Skitbra. Dessutom, ifall jag inte hade jobbat då hade jag väl antagligen hasat runt i pyamas till tre.

Ska det vara typ tio grader i juli? Ska man frysa händerna av sig när man cyklar typ tvåhundra meter i juli? Ska det vara så? Va? Va?! VA?! Fybubblan vad jag vill att det ska bli varmt. Dom säger att det ska bli varmare på onsdag. Om det inte blir det ska jag tusan emigrera till Grekland. Bye kyla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var skitvarmt några dagar när ni var borta, men nu blir det kallt igen... =(

2007-07-10 @ 01:02:03
Postat av: moa

Jo, dom har sagt det :P

2007-07-10 @ 15:43:06
Postat av: Annika

Har du bra lön? Jobbar du svart?

2007-07-11 @ 23:28:31
Postat av: Moa

Jag jobbar vitt som snö.

2007-07-14 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0