Jag har aldrig haft en rubrik på E. eller?

Någon slags lista som jag snodde från klara.


Önskar du att du bodde någon annanstans? Njää.
Tycker andra att du är attraktiv? Ja det får du väl fråga dom. Någon kanske? Vet ej.
Dricker du alkohol? Nope.
Använder du droger? nonono.
Röker du? varför skulle jag?
Vilket schampo använder du? Vet ej. kanske nåt från Schwarzkopf, eller hur det nu stavas.
Vilken parfym använder du? Hm..tropic nånting...och så har jag en pytteflaska från åhléns som jag har ibland, true star gold.
Vilka skor använder du? Beror på, men just nu anväder jag mest stövlarna från mormor.
Vad är du rädd för? Äckliga smådjur, som typ spindlar och harskrankar.
Gillar du att tvätta? Njä.
Gillar du berg & dalbana? Inte så värst, fast ibland kan det vara kul. eller Jo. det är kul. När jag vågar. Men läskigt.
Bär du ett donationskort? nä, inte vad jag vet.

Senaste...
filmen du köpte: Jag tror inte ens att jag har köpt en film för mina egna pengar!
låten du lyssnar på: My everything, med Agnes.
personen du ringde: Kommer inte ihåg. Klara kanske?
personen som ringde dig: Mamma eller pappa? Jag har typ dåligt minne!
tv-program du tittade på: Pyttelite i slutet på Götakanal.
personen du tänkte på: Vet ej.
boken du läste: (r) Linas kvällsbok 2, Två killar och ett hjärta. Den är jättebra.
gången du badade i ett badkar: Hm. Hos elina eller oskar för längesedan.
gången du badade i havet: I somras.

Saknar du någon nu? Njaa. jo.
När var du i en affär senast? Hm... På maxi tror jag för någon dag sen.
Mötte du någon du kände då? Nä.
Har du nytvättat hår? Jovars, igårkväll.
Vad luktar du nu? Kanske lite apelsin och diskmedel.
Vad drack du senast? Vatten.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svart och nån lilaaktig, eller typ rosa.
Vad för kläder har du på dig nu? Jeans och min guldtröja.

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: Ja
gråtit över en flicka: Nej
varit i slagsmål: Inte typ knytnävsslagsmål eller nåt, men jag har väl bråkat lite med bror.
blivit arresterad: Neej.

ljugit för någon: Ja, det har jag.

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit: En, eller två. Eller brustit...krackelerat lite bara.
skivor du äger: Några styckna.
gånger ditt namn har varit i tidningen: Ett par stycken.
hårstrån du har på kroppen: Typ miljonersmiljoner.
ärr du har på kroppen: Typ tre-fyra.

Lite ditt å datt..

Anser du själv att du är snygg? Nog är jag väl rätt snygg :P tror jag.
Vem är snyggast? Vet inte.
Har någon varit otrogen mot dig? Heh, nä.
Hur många på din polarlista har du hånglat med? Ingen :D
Är du svårflörtad? tja...inte så värst.
När är du född?
Vad har du gjort idag? Gått i skolan.
Vad gjorde du igår kväll? Dansade, Duschade, Paniktränade en minut på spanskan.
Vad vill du helst ha nu? Kanske en jordgubbsglass. eller bara någon god, fluffig underbar glass!
Vilket är ditt livsmål? Jag har inte tänkt på det.
Vad har du för puder? Snöpuder :D haha Nämen jag andvänder inte puder.
Har du använt någon hårprodukt? Lite wax här och lite spray där..
Tycker du om dina grannar? Ja. eller dom flesta.
Använder du icq eller msn? Msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? En.
När fick du senast en present? I julas. Julklappar.
Vilken är din favoritfärg? Olika på olika ställen.
Sämsta färg då? vet ej.
Har du blivit hotad via telefon? Nejnej.
Har du någon förebild? Kanske.
Hur många lampor har du i ditt rum? Fyra.

Vill du ha barn? Ja, fast inte vid min ålder :P
Hur ofta loggar du in på helgon? Aldrig.
Längtar du till din nästa födelsedag? Jomenvisst :D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Det händer lite då och då.
Har du rakat dina ben någon gång? Ja.
Vilka språk kan du prata? Svenska, och så skolengelska och skolspanska.
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nä.
Hur många hål har du i öronen? Två hörhål och två ringhål, så det blir väl fyra.

Det var det.

har inget mer att rapportera för tillfället. jo. jag har fått prao på IL lardo där min granne jobbar. Ska bli kul :)



 


Kommentarer
Postat av: Klara

Skojsiga svar, min bäste vän :)

2007-01-11 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0