Våren är här.

Idag skulle jag direkt efter skolan på rep med dansarna (Dans och musik föreställningen) och Å hade sagt att det var på ormberget, så jag skulle ta bussen dit efter skolan. Jag har aldrig varit på ormbergsskolan så jag hade ingen aning om vart jag skulle. Men jag satt mig på bussen och chaffisen sa vart jag skulle. Så det gick bra. Men när jag kom till stan så stod pappa på busshållsplatsen och vinkar att jag ska komma ut, så jag går ut och han säger till mig att Å hade sagt fel, att det var i stan repet var. Shit vad tur att du kom och sa det, sa jag. Så jag knatade till kotten och smög runt lite men jag hörde inga ljud så jag tänkte att det kanske var i aulan. Jag gick dit, och jag ser att det är världens orkester inne i aulan. Men jag gick in för jag tyckte mig se G. Efter att ha stått där och sett lite allmänt förvirrad ut, pratade jag med G och jag fick låna hans mobil och ringde till Å. Hon kom och mötte mig utanför kotten, där alla hade suttit längst in och pratat. jag kom typ en timme sent. Menmen, själva grejen gick ju bra :D Det kommer bli svincoolt. 31 Maj, Kulturens hus kl. 19. Och det är GRATIS! Bra va? KOmkomkom.

I onsdags kunde jag sitta ute i solen och plugga satsdelar. Det var skitskönt att det var så varmt! Och det var blåsippor i rabatten, (som jag kanske har skrivigt förut) Åh, de är så fina.

22801-50

22801-56
Jag råkade he sönder våran solstol. Men det gör inget. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0