En sång.

Nu lyssnar jag på en agnes-låt. eller, en låt som agnes sjunger. Skitbra danslåt. När jag och anna dansade till denna ägde vi allt och alla. Shit, ni skulle ha sett oss. Vilda och vackra. Jag älskar att dansa.
jag skulle vilja få manikyr nån gång. Riktig manikyr, men inte fransk. Jag vill ha vit, röd eller regnbåge. jag skulle vilja ha regnbågsnaglar!! Och så vill jag ha sandys skor. I grease. Dom är så vackra! jag vill ha ha haa dom!  Det vill jag. Jag hade mitt hår uppsatt igår. Jag tycker att jag är ganska snygg i det.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Klara

nere?

2006-01-20 @ 14:19:12
Postat av: Jenny

Regnbågsnaglar? :)

2006-01-20 @ 20:41:43
Postat av: moa

ja, naglar som är som en regnbåge. böjt randiga färgade.

Nere? Hurså?

2006-01-23 @ 21:27:29
Postat av: Klara

jag skrev i fel inlägg. det skulle vara i det du hade skrivit innan..

2006-01-24 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0