Prao clown.

Jag jobbar alltså på en resturang. Praoar. Men den kanske kommer gå i konkurs! Så då vet jag inte vad jag kan göra andra veckan, men men. Vi får se.
Första dagen (igår) var faktiskt ganska tråkig,eller inte tråkig, men det fanns inte så mycket att göra, och när jag inte visste vad jag skulle göra så bara gled jag runt och kände mig obekväm. Men idag var det ganska kul, för det kändes som att jag gjorde nåt hela tiden. Jag plockade, diskade, bar fram tallrikar, torkade. Tja...det var typ det. Men jag tycker att det är ganska trevligt att bära fram mat till gäster och när de har ätit klart fråga; Smakade det bra? Hihihi. Jag ska iallafall var aledig på onsdag och det ska bli sååå skönt. :D Ahh.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, det låter roligt! :)

2007-03-20 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0