Queen of the world.

Så. Skola idag. Sådär.

Först kom vi till spanskan och fick lite papper somvi skulle skriva. Sen bar det av till stan för vi skulle på studiebesök på TV 4. Det var faktiskt riktigt kul, och vi fick mycket bra information.Och vi fick vara inne i studion :D Fast det kanske många har varit.

Nu till något helt annat. Det är en sak som jag har tänkt på. Ni vet dom där rapparna som har massa päls medan 40 tjejer springer runt dem i BH? Typ Akon och dom. Klarar dom inte att göra nåt själv? Jag menar, Det är nästan aldrig så att de gör en låt själva. Det är alltid nåt samarbete med någon. Finns det nån låt som Soop Dogg är ensam på? Klarar han inte av att stå ensam på en scen eller i en video? Laleh gör det iallafall. Och hon är svinigt bra.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vet! Alltid typ Akon feat. Mamumba eller nåt!

2007-02-20 @ 18:28:45
Postat av: Anonym

jag håller med :P

2007-02-21 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0