Kväll, morgon, plugg, slugg.

Igår ver det en trevlig kväll :D Först åkte jag med sparken till lelle. det gick svinfort :D Och där var josse, vi såg på idoli och sen kom elina. När idol var slut for vi ut en sväng med sparkarna (josse hade med sig sin också) och vi hamnade hos elina. :D Där Var vi inne lite på datorn och vi fixade lelles, elinas och mitt hår. Elina har fått värsta skitbra grejen som det blir skitbra lockar av. Jag får förklara nån gång hur den funkar för jag orkar inte det nu. Sen såg vi på när cissi åkte ut. Tråkigt tråkigt. För nu vet man typ inte vem som ska åka ut, men om inte Marcus vinner så är det sjukt. Markus är bäst!! 

OCH OCH OCH!  LELLE SA ATT ANDRA SKOLOR HAR FÅTT SKOLKATALOGEN! DET BETYDER ATT VI KANSKE F¨ÅR DEN PÅ MÅNDAG! WIHO!

Nu ska jag städa. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0