Julshopping.

Idag tog jag bussen in till staden för att handla lite juklappar med min bror till våra kusiner.  Vi var ganska effektiva, handlade 6 julklappar på typ...vad blev det... ja, några timmar kan jag väl tro att det var. Typ två kanske. sen ringer mamma till bror och säger att det är pimp my t-shirt på storgatan 61 och att vi kan få varsin om vi vill, så bror köper en t-shirt och jag köper ett grått linne sen  går vi dit och lämnar in dem så killarna där kan spraya och hålla på. Fast min sprayade dom inte på. Men den blev cool iallafall.

såhär blev den :

22801-24

Snygg va? Jag tyckte att det var en aning tråkigt att det såg ut som om dom inte hade lagt ner nån tid alls på den, men jag gillar den!

Såhär blev brors:

22801-25

Den blev också snygg :D

Igår var det minjul med tjejerna, det var hur mysigt som helst!
Vi fikade, öppnade julklappar och spelade biljard.
Jag fick en yoga-DVD och trosor av Elina, av elin fick jag Snowfairy-tvålar och av klara fick jag trosor, eyeliner och ett läppglans :D jag blev väldans glad över mina nya ägodelar. Tack!

Happ.


Kommentarer
Postat av: jenny

snygga tröjor!
mysigt med minijul! :)

2006-12-22 @ 22:25:13
Postat av: moa

Tack :P ja det var urmysigt.

2007-01-02 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0