Öhö öhö öhöööö!!

 Jag hostar och nyser och snorar. Lite förkyld är jag. jobbigt, får se om jag går till skolan imorgon, men jag har ju första dansen imorgon! Kanske lite fult om man inte kommer första dan..det ger ju inte så bra intryck på läraren precis...hm.. svårt värre.

Idag har det varit ganska kul i skolan.  Jag har skrattat ganska mycket. :D och jag fick smaka lite god kaka av J. Plus! att jag fick en halstablett av H och då kändes det lite bättre i min onda hals. På hemkunskapen skulle vi sriva ner lite saker i ett block som vi fått med en penna men jag hade min i skåpet, så jag skulle springa och hämta den och då sprang jag in med handen i dörrkarmen! Jag vet inte riktigt hur det gick till men ont gjorde det. men det kändes så himla komiskt att jag började asgarva :D sen sprang jag och hämtade min penna.

Ikväll är det Idol i ume! det ska jag lungt se :D Idol är så bra! Men stackars den färgglada tjejen igår som började tjafsa med juryn fast hon inte sjöng bra.. men men :P Och ikväll ska det vara med en tjej som förra året gick i min skola :D hon gick vidare till sthlm, men inte längre :( Hon är bra på att sjunga.

ps. rubriken skulle föreställa hostningar, för er som inte förstod det :D ds.

Kommentarer
Postat av: Kolrick

Hej vem e du?

2006-09-03 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0