calacalacuttacuttacuttaeoeeo....CRAASH!

Igår åkte jag, ma och pa taxi.taxichaffisen varen kul typ. Han var rätt ung. Och vi körde i mörkret och rättsomdetvar körde vi rakt igenom en bautastor (jag tror att jag ska börja använda det ordet, det är faktiskt skitbra) vattenpöl! Och vattnet stänkte skithögt upp på sidorna av taxin, och då ropade taxichaffisen ; OÅÅÅÅÅÅH!. Jag höll på att skratta igäl mig. Det var hurkulsomhelst.

I fredags tog plannja basket SM-GULD! Jag och K var där och tittade och det var jättekul :D man blir glad av att vara på basket. OCH vi såg bibliotikarien! Hon satt på läktaren och viftade med armarna när dom gjorde mål. Hon såg rätt kul ut. Hon är väldigt smal och liten. Lite knepig faktiskt också. Men det ska jag inte gå in på. Iallafall så tror jag och K att hon har en son i laget. Värsta coolt :)

och jag ska berätta en till kul sak. Jag har en fläta i håret! den är extremt kort men det är en fläta iallafall ;D jag börjar alltså få lite längre hår! wiiie!

Kommentarer
Postat av: Klara

Moa, detdär jag ju läst på lunar :P Jag som ville läsa nåt nytt ;)

2006-04-09 @ 14:53:55
Postat av: Klara

Moa, detdär jag ju läst på lunar :P Jag som ville läsa nåt nytt ;)

2006-04-09 @ 14:53:55
Postat av: Moa

Ja, men jag orkade inte skriva två gånger, olika saker ;P haha

2006-04-14 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0